Indmelding

Midtdjurs Friskole

Indskrivning på Midtdjurs Friskole.

Download blanketten og udfyld den. Send den til skolen, meget gerne som vedhæftet fil til en e-mail.

Filen er en pdf fil og bør kunne åbnes af alle.

Når skolen har modtaget indmeldelsen og indskrivningsgebyret er betalt, er barnet optaget på ventelisten. Den endelige optagelse følger proceduren beskrevet under “Ny elev”.

3 muligheder for at indskrive dit barn:

Du har tre muligheder at vælge imellem, hvis du ønsker at indskrive dit barn i Midtdjurs Friskole.

1. Åbn pdf filen, udfyld den og send den stil skolen.

2. Brug Online indmeldelse

3. Ring til skolen og vi kan sende dig en blanket

Husk at læse afsnittet Ny elev

Man er altid velkommen til at ringe og få en snak.

Online indmeldelse

Udfyld felterne nedenfor for online tilmelding til Midtdjurs Friskoles venteliste. Dit barn er optaget på venteliste når vi har registreret tilmelding samt modtaget indskrivningsgebyret.

Cpr-numre behandles fortroligt og er altid låst inde. Forældres cpr-nummer bruges til elektronisk underskrift af uddannelsesplan.

Optagelsessamtale og indkaldelse til informationsmøde følger senere.

Indskrivningsgebyret er på 500 kr. og bedes indbetalt til reg. nr. 7110 og kontonr. 2105518 (Sydbank).

Husk i feltet “tekst til beløbsmodtager” at skrive indbetalers navn.