Se vores profilfilm fra skolen.

Vil du høre mere så kontakt skoleleder nedenfor:

Midtdjurs Friskole ligger i Nimtofte - lige midt i hjertet af Djursland.

Der er gratis skolebus fra Kolind, samt gode busforbindelser fra Ørum, Ramten, Auning og Ryomgaard.

Vi har samlæste klasser og mulighed for at tilpasse undervisningen til den enkelte elev, samt tidlig sprogundervisning. Bevægelse er en naturlig del af undervisningen.

På Midtdjurs Friskole går faglighed og fællesskab hånd i hånd. Vi tager både den faglige indlæring og den sociale udvikling meget alvorligt.

Vi tror på at små hold, tidlig sprogindlæring, kreativitet og udeliv giver lyst til læring.

Normering 8,3 elev pr. voksen

Indskriv dit barn i Midtdjurs Friskole

Vi tilbyder SFO/Klub
til alle børn - både morgen og eftermiddag.

Friskolen er “vores skole” og vi forventer, at alle engagerer sig, bl.a. ved deltagelse i forældrerengøring.

Hvad koster det?

Det er billigere end du tror.
Prisen for skole og SFO/klub er sammenlignelig med prisen for SFO i en kommunal skole.
Vær velkommen til at navigere rundt på hjemmesiden og kontakt gerne skolen for en rundvisning og en snak.